Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Verkkokaupan sopimusehdot

Verkkokauppa

Kukkakauppa Puntti Oy (Y-0987876-8, Leikosaarentie 32 D 2, 00990 Helsinki, p.040-7438771, info@kukkakauppapuntti.fi) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksiin Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tuotetiedot

Klikkaamalla tuotetta saat siitä lisätietoja kuten väri- tai kokovaihtoehdot. Kuvan saat suuremmaksi klikkaamalla sitä.

Pyrimme aina tekemään kimput tai asetelmat kuvien mukaisiksi, mutta mikäli vuodenajasta, sesongista tai muusta vastaavasta syystä tilaamiasi kukkia ei ole saatavilla, saat tilalle parhaiten vastaavat, samanarvoiset kukat.

Huomioi, että toiselle paikkakunnalle tai ulkomaille tehdyt kukkavälitykset saattavat poiketa huomattavastikin kuvissa esitetyistä. Koska toimittajana on paikallinen kukkakauppa, lopputulokseen vaikuttavat niin kukkakaupan valikoima, vuodenaika kuin toteuttavan floristin tyylikin.

Ostoskori

Kun olet siirtänyt tilaamasi kukat ostoskoriin, voit vielä siellä muuttaa kappalemääriä tai perua tuotteen. Ostoskorista näet mitä olet tilaamassa.

Tilaajan ja vastaanottajan tiedot

Täyttämällä tilaajan ja vastaanottajan tiedot huolellisesti varmistat, että tilauksesi toimitetaan oikein. Mikäli vastaanottajan osoite on eri kuin tilaajan, on sille varattu oma täytettävä kohta (vaihtoehtoinen toimitusosoite). Huomioi toimitusaika ja korttiteksti. Voit myös antaa lisätietosarakkeessa ohjeita floristille tai lähetille.

Toimitusajat

Tilaukset pyritään toimittamaan haluamanasi ajankohtana. Suosittelemme, että teet tilauksesi viimeistään edellisenä päivänä. Suru- ja häätilaukset vähintään 3 arkipäivää aikaisemmin.

ARKIPYHINÄ JA SUNNUNTAISIN EI OLE KULJETUKSIA.

Mikäli olet myöhässä, soita ja varmista onnistuuko tilaus vielä.

  • Kotiosoitteeseen ennen klo 14.00 (ma-pe) tehdyt tilaukset, toimitetaan saman päivän aikana klo 20.00 mennessä.
  • Lauantain saman päivän toimitukset tilattava ennen klo 10.00.
  • Yrityksiin ennen klo 12.00 tehdyt tilaukset toimitetaan saman päivä aikana klo 16.00 mennessä.

Tarkkaa kellonaikaa toimituksille emme voi vahvistaa, mutta pyrimme toteuttamaan toiveet. Sesonkiaikaan ja juhlapyhien alla kuljetus saattaa ruuhkautua, jolloin toimitamme tilauksesi perille viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksestasi. Mikäli haluat varmistaa toimituksen toivomallesi päivälle tai kellonajalle, tee tilaus ajoissa. Mitä aikaisemmin tilauksesi teet, sitä paremmin pystymme toteuttamaan toiveesi.

Surulaitteet toimitamme aina reilusti ennen tilaisuuden alkua sovittuun paikkaan.

Mikäli tilaamasi tuote toimitetaan pääkaupunkiseudun ulkopuolelle muualle Suomeen tai ulkomaille, välitämme tilauksesi vastaanottajaa lähinnä olevaan Interflora kukkakauppaan. Toimitus tapahtuu heidän järjestämällään kuljetuksella sekä heidän aikataulujensa mukaisesti. Mikäli kyseinen kukkakauppa veloittaa kuljetuslisän syrjäisen toimitusosoitteen vuoksi, vähennetään tämä summa kukkien arvosta.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Toimitustavat ja kulut

Voit valita haluatko noutaa kukat Puntti liikkeistä tai voit antaa meidän hoitaa kuljetukset.

  • Nouto Puntti liikkeistä 0€
  • Kuljetukset Helsingin alueelle 10€ / osoite.
  • Kuljetukset Espoo, Kauniainen, Vantaa alueelle 15€ / osoite.
  • Kuljetukset muualle Suomeen 17€ / osoite.

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan omista liikkeestä ainoastaan pääkaupunkiseudulle.

Muualle Suomeen sekä ulkomaille menevät tuotteet toimitetaan vastaanottajaa lähinnä olevasta Interflora kukkakaupasta (Kts. yllä toimitusajat.)

Tilauksesi toimituskulut näet myös toimitus- ja maksutavanvalintasivulla.

Maksutapahtumat

Kaikki maksutapahtumat menevät Checkout maksuvälityspalvelun kautta.

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla
Siirto-palvelun käyttöehdot S-Pankissa



Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat Jousto ja Mash.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:

jousto.com

mash.com/fi

SUORA LASKUTUS on mahdollista ainoastaan niille yritysasiakkaille, joilla on sopimus kanssamme. Mikäli et ole laskutusasiakas, ole yhteydessä ennen tilauksen tekoa. Laskutuksesta perimme 5 €:n käsittelymaksun.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä

Hinnat

Verkkokaupassa olevat hinnat koskevat ainoastaan verkkokaupasta tilattuja tuotteita ja palveluja. Myymälöissä olevat hinnat saattavat poiketa näistä.

Viallisen tai vahingoittuneen tuotteen palautus

Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksessa tai sen laatu ei vastaa odotuksianne, on tuotteesta tehtävä heti toimituksen tapahduttua reklamaatio. Koska kyseessä on elävä materiaali, emme voi huomioida myöhässä saapuneita reklamaatioita. Mikäli laatuongelma on meistä johtuva, toimitamme veloituksetta uudet kukat vastaanottajalle.

Annettujen tietojen oikeellisuus

Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta. Kukkakauppa Puntti Oy ei ole vastuussa, mikäli tuotetta ei voida toimittaa perille asiakkaan mahdollisesti antaman virheellisen tai puutteellisen osoitetiedon, ovikoodin tai puhelinnumeron vuoksi. Mikäli tuotetta ei voida toimittaa perille virheellisten tietojen vuoksi, ei Kukkakauppa Puntti Oy palauta tuotteen ja kuljetuksen hintaa asiakkaalle, eikä korvaa asiakkaalle tai kolmannelle osapuolelle aiheutunutta vahinkoa.

Tilauksen peruuttaminen

Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi, onnistuu se vuorokausi ennen toimitusta kuluitta. Maksupalautukset tapahtuvat käytetyn maksuvälineen mukaisesti. Tuotteet valmistetaan aina asiakkaan tilauksesta ja toivomusten mukaisesti, mistä johtuen tuotteita ei välttämättä pystytä myymään edelleen ilman huomattavia tappioita, tuotteilla ei näin ollen ole kuluttajasuojalain mukaista palautusoikeutta.